Μαθαίνω να αγαπώ το βιβλίο!

..... Κάθε μήνα ένας συγγραφέας στο σχολείο. 

Σεπτέμβριος - Οκτώβριος η συγγραφέας Τασούλα Τσιλιμένη                     και η εικονογράφος Τέτη Σώλου επισκέφτονται το Τμήμα Α1 του Σχολείου μας, μέσα από τις " Ιστορίες του Σάββα" 

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ

Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΑΣΟΥΛΑ ΤΣΙΛΙΜΕΝΗΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΣ ΤΕΤΗ ΣΩΛΟΥΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΙΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΑΘΗΤΗ 

 

Εργασίες Β' Δημοτικού

Εδώ θα βρείτε τις εργασίες του έτους για τη Β' Δημοτικού.

 

Εργασίες Γ' Δημοτικού

Εδώ θα βρείτε τις εργασίες του έτους για τη Γ' Δημοτικού.

 

cdhmotikou1

Εργασίες Δ΄Δημοτικού

Εδώ θα βρείτε τις εργασίες του έτους για τη Δ' δημοτικού.

 

Εορτασμός Επετείου του Πολυτεχνείου 17-11-2016

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για ακόμη μία χρονιά ο εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου από τους μαθητές της Ε' Τάξης του Σχολέιου μας.

DSCN6448 DSCN6457DSCN6468DSCN6462

Εργασίες ΣΤ' Δημοτικού

Εδώ θα βρείτε τις εργασίες του έτους για τη ΣΤ' Δημοτικού.

stdhmotikou

Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης

Το σχολείο μας είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Η Πράξη «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για δύο σχολικά έτη (2010-2011 και 2011-2012). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.


Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη
στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.


Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».


Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Διατροφή και Διατροφική Αλυσίδα

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;

 

Από τις αρχές της δεκαετίας του 80 οι διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων άρχισαν να προσεγγίζουν όλο και Περισσότερο το Διατροφικό Μοντέλο των χωρών του Δυτικού κόσμου. Τα χαρακτηριστικά αυτού του Μοντέλου είναι Υπερκατανάλωση παρασκευασμένων και βιομηχανοποιημένων τροφίμων όπως (Φαστ ?Φούντ κ.α.). Η αύξηση της κατανάλωση κρέατος, αλλαντικών, γλυκών σνακ, αναψυκτικών και ποτών.

Η υιοθέτηση της υγιεινής Διατροφής μέσω της Μεσογειακής Διατροφής συνδέεται αντίστροφα με όλους με ανθρωπομετρικούς: το Βάρος, το δείκτη μάζας σώματος (που λαμβάνει υπόψη και το ύψος κάθε ανθρώπου) καθώς και την περιφέρεια της μέσης που είναι χαμηλότερα στα άτομα που τρέφονται με φρούτα και λαχανικά, όσπρια, ψωμί ολικής αλέσεως, ελαιόλαδα και λιγότερο κρέας. Δηλαδή τα βασικά συστατικά της Μεσογειακής Διατροφής.

Θα πρέπει να γίνει απόλυτα κατανοητό ότι οι αναλογίες δεν είναι για όλους τους ανθρώπους τα ίδια. Πρέπει καθημερινά να καταναλώνουμε και από τις έξι ομάδες τροφών, σύμφωνα με τις αρχές της διατροφικής πυραμίδας , βασιζόμενοι περισσότερο στις φυτικές τροφές, όπως λαχανικά, φρούτα, δημητριακή και όσπρια!!!

Piramid Good Foods Bad foods

 Διατροφική Πυραμίδα 

Φαγητά που κάνουν καλό Φαγητά που κάνουν κακό

 Παρουσίαση 1

 Παρουσίαση 2

Η Εργασία διατροφή και Διατροφική Αλυσίδα πραγματοποιήθηκε από την ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας το Νοέμβριο - Δεκέμβριο 2013.

ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου, στο πλαίσιο της «Εφαρμογής Προγραμμάτων που προωθούν την Ισότητα στην Κοινωνία ? «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ» (Μέτρο 4.1. του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ του ΥΠ.Ε.Π.Θ.) οργανώσε ημερίδα ? εκδήλωση με θέμα: ?Συμμετέχω Ισότιμα στη Γνώση και στον Αθλητισμό? την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007 στο Συνεδριακό Κέντρο FORUM, Δεληγιώργη 9 και Πολυμέρη.

Το πρόγραμμα αυτό είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει τις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου σχετικά με την ισότιμη συμμετοχή των δύο φύλων στη γνώση και τον αθλητισμό. Αυτό υλοποιήθηκε μέσα από διαθεματικά σχέδια εργασίας (projects), με έμφαση:

  • Τη γλώσσα
  • Τη λογοτεχνία
  • Τα μαθηματικά
  • Την ιστορία
  • Τη θεατρική αγωγή
  • Τα εικαστικά.

Τα σχέδια εργασίας ενσωματώθηκαν στις αθλητικές, κινητικές δραστηριότητες και τα παιχνίδια μέσα και έξω από το σχολικό περιβάλλον, με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθήτριες και οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις, αντιλήψεις, συναισθήματα και αξίες αναφορικά με την ισότιμη μεταχείριση κοριτσιών και αγοριών, καθώς και τη δίκαιη και ίση πρόσβαση τους στον αθλητισμό και την άσκηση.

Οι στόχοι του προγράμματος ήταν οι μαθητές και μαθήτριες:

?        Να καταγράψουν τις απόψεις τους:

1      για τις ομοιότητες και διαφορές των δύο φύλων

2      για την ισότητα και ισοτιμία των δύο φύλων

3      για την ύπαρξη στερεοτύπων μεταξύ αγοριών και κοριτσιών

?        Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ισότητας που αφορούσαν:

1      την οικογένεια

2      το σχολείο

3      την εργασία

4    τον αθλητισμό

?        Να διερευνήσουν την έννοια της ισότητας και ισοτιμίας των δύο φύλων

?     Να καλλιεργήσουν κριτική στάση απέναντι σε συμπεριφορές που αντιστρατεύονται την ισότητα των φύλων

?        Να διερευνήσουν την εξέλιξη των γυναικείων ομάδων στα αθλητικά σωματεία του Βόλου

?        Να καταγράψουν την κατανομή του αντρικού και γυναικείου πληθυσμού στα αθλητικά σωματεία του Βόλου, για να φανούν τυχόν διαφοροποιήσεις στην επιλογή μεταξύ των δύο φύλων.

 

2016-2017

Σχολικό έτος 2016-2017

ΝΕΟ: Γιορτή Λήξης '' Ο κύκλος του νερού " (07-06-2017) (περισσότερα....)

ΝΕΟ: ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ 2Η ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ 02-04-2017 (περισσότερα)

ΝΕΟ : ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ  (21-03-2017)(περισσότερα....)

ΝΕΟ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ (20-03-2017) (περισσότερα....)

ΝΕΟ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΔΙΟΝΥΣΗ ΛΕΙΜΟΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ  (29-03-2017)(περισσότερα...)

ΝΕΟ: ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ (Σχολ. Έτος 2016-2017)(περισσότερα...)

ΝΕΟ: ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25Ης ΜΑΡΤΙΟΥ (24-3-2017 ΣΤ΄ΤΑΞΗ) (περισσότερα....)

ΝΕΟ: ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ (ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ) (περισσότερα)

ΝΕΟ : ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2017 (περισσότερα...)

ΝΕΟ: Συσκευές μέτρησης ποιότητας αέρα. 22-02-2017 (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ: ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ( ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ - ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ 09.02.2017) (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ....)

ΝΕΟ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΤΕΡΗΔΟΝΑ" ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ )

ΝΕΟ:ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΑΛΗΝΗΣ ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ )

ΝΕΟ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2016 ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ: ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΆΤΙΚΗΣ ΕΟΡΤΗΣ 22-12-2016 ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ) 

ΝΕΟ: ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΙΜΝΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΡΛΑΣ 20-12-2016 ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ Α' ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "GUIDAR" (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ:  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΗΛΕΠΊΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  6-12-2016 ( ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ: ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΝΕΟ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ Α' ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΚΑΡΥΟΘΡΑΥΣΤΗΣ" , ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ) 

ΝΕΟ:  Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου 17-11-2016, από την Ε' Τάξη του σχολείου μας. ( περισσότερα )

ΝΕΟ: Εορτασμός ημέρας αθλητισμού 03-10-2016 (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

 ΝΕΟ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ:

          " ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" (01-12-2016 )(ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ « ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ -  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ»

Στόχοι της δράσης είναι:

        Η επεξεργασία κειμένων ? βιβλίων της ελληνικής παιδικής λογοτεχνίας

         Η  επαφή και γνωριμία με τους συντελεστές  των  βιβλίων ( συγγραφέα, εικονογράφο, εκδότη)

        Η αγάπη του μαθήματος  της Γλώσσας  και της Ιστορίας μέσα από τη διακειμενικότητα του λογοτεχνικού διηγήματος

         Η παραγωγή γραπτού και εικαστικού λόγου μέσα από την έμπνευση του λογοτεχνικού  βιβλίου

..... Κάθε μήνα ένας συγγραφέας στο σχολείο

ΝΕΟ: Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2016 η συγγραφέας Τασούλα Τσιλιμένη και η εικονογράος Τέτη Σώλουεπισκέφτονται το Τμήμα Α1 του Σχολείου μας, μέσα από τις " Ιστορίες του Σάββα" ( περισσότερα)

       ΝΕΟ:  Νοέμβριος 2016 Επίσκεψη της Συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου στο σχολείο       μας (Γ΄Τάξη) (περισσότερα)

Ν     ΝΕΟ:  ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2017 Επίσκεψη του συγγραφέα Ιωάννη Καλπούζου στο σχολείο μας (περισσότερα...)

ν

ΝΕΟ  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 ΤΟΥ 2ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΒΟΛΟΥ (περισσότερα)

Συμμετοχή του Σχολείου στο Διαγωνισμό "Κάν' το ν' ακουστεί" της κοινόντητας του European School Radio. Το Σχολείο Συμμετέχει με ένα ραδιοφωνικό σποτ στο οποίο ακούγεται το ποίημα για το παιδί πρόσφυγα. Δείτε και ακούστε τη Συμμετοχή του Σχολείου μας εδώ.

 Συμμετοχή του σχολείου στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 

   Συμμετοχή του σχολείου σε Ημερίδα με θέμα:

"ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΑΦΗΓΗΣΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"

στο αμφιθέατρο Σαράτση, στις 16 Μαρτίου 2016, στις 18:00, περισσότερα...

Για να βρείτε το απαραίτητο για το γιατρό των παιδιών δελτίο ΑΔΥΜ πατήστε εδώ

Το σχολείο μας είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία η/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (περισσότερα)

                 

Πρόσθετες πληροφορίες